Το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Πρέβεζας

O Δήμος Πρέβεζας ενέκρινε το ετήσιο Πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017.

 

Το πρόγραμμα συνολικού ενδεικτικού προϋπολογισμού 60.000 ευρώ έχει ως εξής:

Δράση 1η : Branding & Web/Social Media Strategy & Presence

Περιλαμβάνει τις εξής επιμέρους ενέργειες:

1. Επιλογή και διατύπωση Βrand name και λογότυπου για το τουριστικό προϊόν της Πρέβεζας. Η επιλογή του brand name & του tagline (βασικού μηνύματος) θα γίνει βάσει τεκμηριωμένης πρότασης.

2. Παραγωγή – Συγκέντρωση – Επεξεργασία υλικού τουριστικής προβολής.
Αφορά το σχεδιασμό του βασικού υλικού της τουριστικής προβολής και προώθησης.
Σχεδιασμός μακέτας με το ενιαίο concept προβολής για την εκτύπωση αφισών, banners, visit card, μπλοκ σημειώσεων, χαρτοσακούλες δώρων, roll up, μεγάλων διαστάσεων εκτυπώσεις, σχεδιασμός τυπικού τουριστικού stand 12 τ.μ.

3. Δημιουργία και διαχείριση τουριστικού website της Πρέβεζας, π.χ. www.discoverpreveza.com

4. SEO (Search Engine Optimization) on page/off page.
Για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης σε keywords που ενδιαφέρουν και θα μπορούσαν να φέρουν δυνητικούς επισκέπτες. Διαμόρφωση κειμένων ώστε να περιλαμβάνουν τα συγκεκριμένα keywords.

5. Social Media & Ε-Μarketing
-Σχεδιασμός online στρατηγικής για τις αγορές-στόχους.
-Διαχείριση περιεχομένου & Στρατηγική κυρίως στο Facebook.
-Διαφημίσεις και καμπάνιες στο Google-στρατηγική, πρόγραμμα, μηνύματα.
-Δημιουργία και αποστολή μηνιαίου newsletter.

6. Δημιουργία ψηφιακού δίσκου (DVD) με όλο το τουριστικό περιεχόμενο (τύπου offline site) στο οποίο θα υπάρχει όλο το φωτογραφικό και οπτικό υλικό πέραν της γραπτής πληροφορίας για διανομή σε εκθέσεις. Η εφαρμογή θα πρέπει να έχει την δυνατότητα να αναβαθμίζεται με νεότερα δεδομένα.

7. Δημιουργία Βάσης δεδομένων φωτογραφικού υλικού επαγγελματικής φωτογράφισης ανά θεματικές ενότητες (όπως καθορίζονται σχετικά) στις οποίες ο Δήμος θα έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα χρήσης.

8. Δημιουργία έντυπου χάρτη τσέπης του διευρυμένου Δήμου Πρέβεζας με περιεχόμενα και σήμανση όλων των σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος.

9. Ανατύπωση ή επανασχεδιασμός του τουριστικού φυλλαδίου του Δήμου Πρέβεζας και ενδεχόμενα μετάφρασή του και σε Γερμανικά/Ρωσικά.

10. Δημιουργία επαγγελματικού video τουριστικής προβολής διάρκειας 20-25 λεπτών, ενός video 3 λεπτών (promo) καθώς και δυνατότητα θεματικών video μικρής διάρκειας.

11.Ραδιοφωνική εκπομπή για τον τουρισμό από την Δημοτική Ραδιοφωνία Πρέβεζας που θα επιμελείται το Τμήμα Προγραμματισμού του Δήμου.

Δράση 2η: Destination Management / Promotion & Campaigns

Η δράση αυτή αποσκοπεί στην συνολική διαχείριση του προορισμού, με στόχο την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας της Πρέβεζας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τη διαμόρφωση ενιαίας τουριστικής ταυτότητας που θα οδηγήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.

Η υλοποίηση της δράσης αυτής θα πραγματοποιηθεί μέσω της συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις, της διοργάνωσης επιχειρηματικών αποστολών, παρουσιάσεων και συνεντεύξεων Τύπου, ταξιδιών εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την αλλοδαπή. Το σχεδιασμό και την εφαρμογή της συγκεκριμένης δράσης αναλαμβάνει εταιρία.

Δράση 3η:Benchmarking & Customer Satisfaction Surveys

Η δράση αυτή περιλαμβάνει:

1. Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Πρέβεζας.

2. Υπηρεσίες μηνιαίου Benchmarking για τα ξενοδοχεία που θα ενδιαφερθούν να συμμετέχουν στην έρευνα.

3.Υπηρεσίες Διεθνούς Benchmarking σε μηνιαία βάση. Ενδεικτικά προτείνεται βάσει των διαθέσιμων στοιχείων να γίνει το Benchmarking με τις εξής πόλεις:

Βαρσοβία, Σόφια, Αγία Πετρούπολη, Βουκουρέστι, Μπρατισλάβα, Γλασκόβη, Μπέρμιγχαμ, Σάλτσμπουργκ, Λιθουανία.

4. Για το μηνιαίο Benchmarking της Πρέβεζας αλλά και για την σύγκριση της πόλης σε διεθνές επίπεδο, θα ζητηθούν τα ακόλουθα δεδομένα:
Πληρότητα Απόδοσης(Μέση Τιμή Δωματίου (ARR)
Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR)
Διανυκτερεύσεις ανά εθνικότητα

Πηγή