TIME: Γιατί αλλάζει λογότυπο για πρώτη φορά στην ιστορία του

Τι έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος και αρχισυντάκτης του περιοδικού για την ιστορική απόφαση.

Από την Αλεξάνδρα Σκαράκη

Το περιοδικό TIME άλλαξε το λογότυπο στο εξώφυλλο του νέου τεύχους και γράφει «VOTE» ενόψει των προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ.

Για πρώτη φορά στην ιστορία του που μετρά περίπου 100 χρόνια, το αμερικανικό ειδησεογραφικό περιοδικό TIME άλλαξε το όνομά του στο εξώφυλλο, σε «VOTE» («Ψηφίστε»).

 

View this post on Instagram

 

“Few events will shape the world to come more than the result of the upcoming U.S. presidential election,” writes Edward Felsenthal, the Editor-in-Chief and CEO of TIME. “To mark this historic moment, arguably as consequential a decision as any of us has ever made at the ballot box, we have for the first time in our nearly 100-year history replaced our logo on the cover of our U.S. edition with the imperative for all of us to exercise the right to vote. To help, we’ve provided readers with a guide on how to vote safely during this extraordinary year.” The artwork on the cover is by Shepard Fairey, whose work includes two prior TIME covers. “Even though the subject in the portrait knows there are additional challenges to democracy during a pandemic,” Fairey says of the image, the person is determined to use their “voice and power by voting.” Read everything you need to know about voting at the link in bio. Illustration by Shepard Fairey (@obeygiant) for TIME

A post shared by TIME (@time) on

Μερικές ημέρες πριν την 3η Νοεμβρίου και τις προεδρικές εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών, το νέο εξώφυλλο του περιοδικού κυκλοφορεί σε μια περίοδο στην οποία διασημότητες, εκδότες, τηλεοπτικές και διαδικτυακές πλατφόρμες, προτρέπουν τους πολίτες να κατευθυνθούν στο εκλογικό παραβάν ή να συμμετάσχουν με επιστολική ψήφο. Με όποιον τρόπο μπορούν, αρκεί να ψηφίσουν.

«Λίγα γεγονότα θα διαμορφώσουν την επόμενη ημέρα στον κόσμο περισσότερο από το αποτέλεσμα των επερχόμενων προεδρικών εκλογών των ΗΠΑ», έγραψε ο διευθύνων σύμβουλος και αρχισυντάκτης του «ΤΙΜΕ» Έντουαρτ Φέλσενταλ, σε επιστολή προς τους αναγνώστες.

Το περιοδικό άλλαξε προσωρινά το λογότυπό του ως συμβολισμό των πιο κρίσιμων εκλογών στην πρόσφατη ιστορία της Αμερικής, σε μια κίνηση που δεν έχει προχωρήσει ποτέ από το πρώτο τεύχος που κυκλοφόρησε το 1923. Το εξώφυλλο, σε αποχρώσεις του μπλε και κόκκινου που απεικονίζει μια γυναίκα που φοράει μάσκα που έχει σαν σχέδιο μια κάλπη, σκίτσαρε ο γραφίστας Σέπαρντ Φέρεϊ. Ο Φέρεϊ δημιούργησε το δημοφιλές πορτρέτο του Μπαράκ Ομπάμα που κοιτάει προς τον ουρανό με λεζάντα τη λέξη «HOPE» («Ελπίδα»), μια εικόνα που έγινε σε σύμβολο κατά τις προεδρικές εκλογές του 2008.

Από το εξώφυλλο απουσιάζει η αναφορά στον Ντόναλντ Τραμπ. Στα σχεδόν τέσσερα χρόνια από την εκλογή του ως Πρόεδρος των ΗΠΑ, το TIME τον έχει μετατρέψει σε πρωταγωνιστή των εξωφύλλων. Ο Τραμπ έχει παρουσιαστεί ως η κεντρική εικόνα σε τεύχη, περισσότερες από 20 φορές, συχνά για να σχολιαστεί η πολιτική του, όπως για παράδειγμα o απάνθρωπος χωρισμός των παιδιών των μεταναστών από τους γονείς τους, το τείχος στα σύνορα ΗΠΑ-Μεξικό και η σχέση του με τους Βλάντιμιρ Πούτιν και Κιμ Γιονγκ Ουν.

«Αυτή ήταν μια χρονιά γεμάτη πόνο, δυσκολίες, χάος και απώλειες. Ωστόσο, καθώς τα έθνη σε όλο τον κόσμο αρχίζουν να ανακάμπτουν από την πανδημία Covid-19, είναι σαφές ότι έχουμε μια μοναδική ευκαιρία να αλλάξουμε στάση», έγραψε ο Φέλσενταλ.

Πηγή