Κέιτ Μπλάντσετ, Αλαν Ρίκμαν και άλλοι θρύλοι της υποκριτικής πρωταγωνιστούν στην έκθεση του Μουσείου Victoria and Albert «Στο Λεπτό» (In the Minute»), αφιερωμένη στον Ivan Kync. O τσέχος φωτογράφος έφθασε στη Βρετανία ως πολιτικός πρόσφυγας το 1980 και έκτοτε μέχρι και το 2004 που απεβίωσε, φωτογράφιζε αδιάκοπα περισσότερα από 500 θεατρικά έργα, όπερες και μιούζικαλ. Η έκθεση αποτελεί ένα φόρο τιμής στην ικανότητα του να «πιάνει τη στιγμή» και να αποτυπώνει την ουσία, την ατμόσφαιρα και το συναίσθημα μιας θεατρικής παραγωγής μέσα από τη μοναδική προσέγγισή του.
![Î ÏÏοÏ
δαία ÎÎÎ¹Ï ÎÏλάνÏÏÎµÏ ÏÏη Ïκηνή ÏοÏ
θεάÏÏοÏ
Albery ÏÏο Îονδίνο Ïο 1999, ÏÏην ÏαÏάÏÏαÏη «Plenty» ÏοÏ
εÏιÏÏ
ÏημÎνοÏ
θεαÏÏÎ¹ÎºÎ¿Ï ÏÏ
γγÏαÏÎα ÎÏÎÎ¹Î²Î¹Î½Ï Î§ÎαÏ](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/Plenty-1999-Almeida-Theatre-London-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Η σπουδαία Κέιτ Μπλάντσετ στη σκηνή του θεάτρου Albery στο Λονδίνο το 1999, στην παράσταση «Plenty» του επιτυχημένου θεατρικού συγγραφέα Ντέιβιντ Χέαρ
![ΣÏιγμιÏÏÏ
Ïο αÏÏ Ïο Â«Î¤Î±Î½Î³ÎºÏ ÏÏο ÏÎÎ»Î¿Ï ÏοÏ
ÏειμÏνα» ÏÏο λονδÏÎζικο θÎαÏÏο ΠικανÏίλι Ïο 1991, με ÏÏÏÏαγÏνιÏÏή Ïον εξαιÏεÏÎ¹ÎºÏ Îλαν Ρίκμαν](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/Alan-Rickman-in-Tango-at-the-End-of-Winter-1991-Piccadilly-Theatre-London-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Στιγμιότυπο από το «Τανγκό στο τέλος του χειμώνα» στο λονδρέζικο θέατρο Πικαντίλι το 1991, με πρωταγωνιστή τον εξαιρετικό Αλαν Ρίκμαν
![Το ενÏÏ
ÏÏÏÎ¹Î±ÎºÏ ÏÎºÎ·Î½Î¹ÎºÏ ÏÎ·Ï ÏαÏάÏÏαÏÎ·Ï Â«Î ÎµÏιθεÏÏηÏÎ®Ï ÎÏÏεÏαι» ÏοÏ
Τζον Î ÏίÏλεÏ, Ïε ÏκηνοθεÏία ÏοÏ
βÏαβεÏ
μÎνοÏ
ΣÏίβεν ÎÏάλνÏÏι, Ïο 1992](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/An-Inspector-Calls-1992-Royal-National-Theatre-London-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Το εντυπωσιακό σκηνικό της παράστασης «Ο επιθεωρητής έρχεται» του Τζον Πρίσλεϊ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου Στίβεν Ντάλντρι, το 1992
![Îία ονειÏική ÏÏÏογÏαÏία αÏÏ Ïο ÎÏγο ÏοÏ
ΠίÏÎµÏ Î£Î¬ÏÎµÏ Â«Equus», ανεβαÏμÎνο ÏÏη Ïκηνή ÏοÏ
θεάÏÏοÏ
Clwyd ÏÏην ÎÏ
αλία, Ïο 1997](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/Equus-1997-Theatr-Clwyd-Mold-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Μία ονειρική φωτογραφία από το έργο του Πίτερ Σάφερ «Equus», ανεβασμένο στη σκηνή του θεάτρου Clwyd στην Ουαλία, το 1997
![ΠΦιÏνα Σο ÏÏÏÏαγÏνιÏÏεί ÏÏην «ÎλÎκÏÏα» ÏοÏ
ΣοÏοκλή Ïο 1988, ÏÏο ÎÎνÏÏο ÏεÏνÏν ÎÏάÏμÏικαν](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/Electra-1988-RSC-Barbican-Centre-London-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Η Φιόνα Σο πρωταγωνιστεί στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή το 1988, στο Κέντρο τεχνών Μπάρμπικαν
![Σκηνή αÏÏ Ïην ÏαÏάÏÏαÏη «Mojo» ÏÏο θÎαÏÏο Royal Court ÏÏÏογÏαÏημÎνη αÏÏ Ïηλά, Ïο 1995](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/Mojo-1995-Royal-Court-Theatre-London-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Σκηνή από την παράσταση «Mojo» στο θέατρο Royal Court φωτογραφημένη από ψηλά, το 1995
![«Baby Doll», 1999: ÎÏμοÏÏαιÏÎ¹ÎºÏ ÎºÎ»Î¹Îº αÏÏ Ïο ÎÏγο -γνÏÏÏÏ ÎºÎ±Î¹ ÏÏ Â«Î ÎοÏ
κλίÏÏα»- ÏοÏ
ΤενεÏί ÎÏ
ίλιαμÏ, Ïε ÏκηνοθεÏία ÎοÏÏι ÎÏÎιλι για Ïο θÎαÏÏο Repertory ÏοÏ
ÎÏÎÏμιγÏαμ](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/Baby-Doll-1999-Birmingham-Repertory-Theatre-Birmingham-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
«Baby Doll», 1999: Ατμοσφαιρικό κλικ από το έργο -γνωστό και ως «Η Κουκλίτσα»- του Τενεσί Ουίλιαμς, σε σκηνοθεσία Λούσι Μπέιλι για το θέατρο Repertory του Μπέρμιγχαμ
![Î ÏÏÏαγÏνιÏÏÏνÏÎ±Ï ÏÏο κάδÏο αλλά και ÏÏην ÏαÏάÏÏαÏη «Το ÎÏαλκÏνι» ÏοÏ
Îαν ÎενÎ, ο Τζιμ ÎάÏÏÎµÏ ÏÏο ÎÎνÏÏο ÏεÏνÏν ÎÏάÏμÏικαν Ïο 1987](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/The-Balcony-1987-RSC-Barbican-Centre-London-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Πρωταγωνιστώντας στο κάδρο αλλά και στην παράσταση «Το Μπαλκόνι» του Ζαν Ζενέ, ο Τζιμ Κάρτερ στο Κέντρο τεχνών Μπάρμπικαν το 1987
![Το διάÏημο ÎÏγο ÏοÏ
ΤÏÎÏÎ¿Ï Â«Îι ΤÏÎµÎ¹Ï ÎδελÏÎÏ» Ïε ÏκηνοθεÏία ÏÎ·Ï ÎÎιÏι ÎίÏÏελ ÏÏο ÎÎ¸Î½Î¹ÎºÏ ÎÎαÏÏο ÏÏο Îονδίνο, Ïο 2003](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/Three-Sisters-2003-Royal-National-Theatre-London-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Το διάσημο έργο του Τσέχοφ «Οι Τρεις Αδελφές» σε σκηνοθεσία της Κέιτι Μίτσελ στο Εθνικό Θέατρο στο Λονδίνο, το 2003
![ÎκÏμη Îνα ÎÏγο ÏοÏ
ΤÏÎÏοÏ, «ΠÎλάÏοÏ», Ïε ÏκηνοθεÏία ÏοÏ
ΣÏίβεν Î Î¯Î¼Î»Î¿Ï Î³Î¹Î± Ïο Chichester Festival, Ïο 2003](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/The-Seagull-2003-Chichester-Festival-Theatre-Chichester-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Ακόμη ένα έργο του Τσέχοφ, «Ο Γλάρος», σε σκηνοθεσία του Στίβεν Πίμλοτ για το Chichester Festival, το 2003
![Îνα ÏÎ¿Î»Ï ÎµÎ½Î´Î¹Î±ÏÎÏον καÏΠαÏÏ Ïην ÏαÏάÏÏαÏη «Îι δοÏλεÏ» ÏοÏ
Îαν ÎενΠÏÏο θÎαÏÏο Young Vic ÏοÏ
ÎονδίνοÏ
, Ïο 1999](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/The-Maids-1999-Young-Vic-Theatre-London-%C2%A9-Ivan-Kyncl.-Courtesy-of-the-VA-London.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Ένα πολύ ενδιαφέρον καρέ από την παράσταση «Οι δούλες» του Ζαν Ζενέ στο θέατρο Young Vic του Λονδίνου, το 1999
![Το γνÏÏÏÏ Î¸ÎµÎ±ÏÏÎ¹ÎºÏ Â«Î Î¬ÏÏι ÎενεθλίÏν» ÏοÏ
ΧάÏÎ¿Î»Î½Ï Î Î¯Î½ÏÎµÏ ÏÏη Ïκηνή ÏοÏ
θεάÏÏοÏ
Crucible ÏÏο ΣÎÏιλνÏ, Ïο 2002](https://www.protagon.gr/wp-content/uploads/2019/02/tQd1R.jpg)
© Ivan Kyncl / Courtesy of the V&A, London
Το γνωστό θεατρικό «Πάρτι Γενεθλίων» του Χάρολντ Πίντερ στη σκηνή του θεάτρου Crucible στο Σέφιλντ, το 2002