Ένα σχολείο με «υβριδικό χώρο» που λειτουργεί ως «δεύτερος δάσκαλος» για τους μαθητές (Pics)

Στην πόλη Σενζέν της Κίνας, το αρχιτεκτονικό γραφείο PAO σχεδίασε το Δημοτικό Σχολείο Φουτσιάνγκ για να υποστηρίξει νέους τρόπους μάθησης. Το πρότζεκτ βασίζεται στην έννοια του «υβριδικού χώρου» ο οποίος ενθαρρύνει διάδραση και περιέργεια για ανακάλυψη, λειτουργώντας ως «δεύτερος δάσκαλος».

Διάφορα προγράμματα και δραστηριότητες είναι διάσπαρτα στους ορόφους, συμπεριλαμβανομένων υάλινων τάξεωνκήπων στην οροφή και μικρών βεραντών διδασκαλίας.

Οι αρχιτέκτονες σχεδίασαν μια ευρεία γκάμα χώρων που επιτρέπουν στους δασκάλους να προσαρμόζουν την εμπειρία μάθησης: οι κήποι στην οροφή, οι μεσαίου μεγέθους αυλές και οι μικρές βεράντες είναι παραδείγματα υπαίθριων χώρων μάθησης που επιτρέπουν συγκεντρώσεις διαφορετικού αριθμού ατόμων και ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες μάθησης.

Μικροί καθιστικοί χώροι έχουν επίσης ενσωματωθεί στην πρόσοψη του σχολείου για να δίνουν στους μαθητές περιθώριο ιδιωτικότητας όποτε το χρειάζονται. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές και οι διαφορετικές μαθησιακές δραστηριότητες γίνονται η φυσιογνωμία του σχολείου.

Το Δημοτικό Σχολείο Φουτσιάνγκ τιμά τη δημιουργική μάθηση η οποία είναι σωματική, βασισμένη στην εμπειρία και παραστατική με το να διαθέτει υπερυψωμένες υάλινες τάξεις. Με αυτό τον τρόπο, δραστηριότητες όπως μουσική, τέχνη και χορός είναι εύκολα ορατές από άλλα σημεία του σχολείου.

 

πηγή