Expedia | 2 στους 3 τουρίστες θα επέλεγαν ταξίδια που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες ακόμα κι αν κόστιζαν περισσότερο

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα πραγματοποίησε η διαφημιστική εταιρεία του Ομίλου Expedia, Expedia Group Media Solutions, από την οποία προκύπτει μεταξύ άλλων ότι σχεδόν δύο στους τρεις τουρίστες θα επέλεγαν ταξίδια που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινωνίες ακόμα κι αν αυτά κόστιζαν περισσότερο.

Ειδικότερα, η έρευνα με τίτλο Inclusive Travel Insights: Understanding Traveler Values & Opportunities for Marketers, στηρίζεται στα πρόσφατα ευρήματα σχετικά με τα περιβαλλοντικά υπεύθυνα ταξίδια που αναφέρονται στην αντίστοιχη μελέτη Βιώσιμα Ταξίδια και διαπιστώνει ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον έντονα διαφορετικούς τρόπους που θα τους οδηγήσουν σε σωστές επιλογές και ουσιαστικές,  ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Σύμφωνα με την έρευνα, αν και ο τουριστικός τομέας έχει εξελιχθεί σοβαρά, η ανάγκη για συνεχή βελτίωση και μετασχηματισμό, παραμένει επιτακτική. Το συμπέρασμα αυτό υποστηρίζεται και από το γεγονός ότι, μόλις 54% των τουριστών δήλωσε πως στις αναζητήσεις του υπήρχαν ταξιδιωτικές επιλογές προσβάσιμες σε όλους, ενώ μόλις το 52% ανακάλυψε διακοπές που περιελάμβαναν κάθε προφίλ ταξιδιώτη, χωρίς αποκλεισμούς.

Η υπόσχεση των ταξιδιωτικών brands  για αποδοχή, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα, δείχνει να επηρεάζει τις καταναλωτικές αποφάσεις, αφού 7 στους 10 τουρίστες ανέφεραν ότι προτίθενται να καταβάλουν περισσότερα χρήματα για διακοπές που αφορούν ως επί το πλείστον κάθε τύπο ταξιδιώτη. Επιπροσθέτως, σύμφωνα με τον Όμιλο, τα ευρήματα της έρευνας αποδεικνύουν ότι οι ταξιδιώτες του σήμερα είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και διερευνούν εάν είναι αυθεντική η δέσμευση των εταιρειών για αποδοχή κάθε τύπου ταξιδιώτη χωρίς αποκλεισμούς, ποικιλομορφία και φυσικά προσβασιμότητα.

Ειδικότερα, οι ερωτηθέντες απάντησαν σχετικά με τη διαφορετικότητα και την προσβασιμότητα και τη διαφορετικότητα, ως εξής:

Ταξίδια και Διαφορετικότητα

-7 στους 10 τουρίστες θα επέλεγαν έναν προορισμό, ένα ξενοδοχείο ή έναν τρόπο μεταφοράς που να συμπεριλαμβάνει σε μεγάλο βαθμό όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν αυτό σήμαινε μεγαλύτερο κόστος.

-Το 78% των ερωτηθέντων έχει ήδη επιλέξει ταξίδια μέσω προωθήσεων και διαφημίσεων, καθώς αισθάνθηκε ότι είναι συμβατά με το προσωπικό του προφίλ,  ποσοστό που ειδικά για τους Millennials ανέρχεται στο 84%.

Διακοπές και Προσβασιμότητα

-Το 92% των ταξιδιωτών απάντησε ότι οι ταξιδιωτικοί πάροχοι πρέπει να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας κάθε τύπου ταξιδιώτη.

-Κατά τη λήψη των ταξιδιωτικών τους αποφάσεων, φαίνεται ότι η προσβασιμότητα είναι πολύ σημαντική για τις παλαιότερες γενιές, σε ποσοστό 54% για τις γενιές Baby Boomers και Generation X, σε σύγκριση με το 49% του γενικού πληθυσμού.

Υποστήριξη της τοπικής κοινωνίας

-Το 64% των ταξιδιωτών επιθυμεί να μάθει περισσότερα για τις ταξιδιωτικές επιλογές που υποστηρίζουν τους τοπικούς πολιτισμούς και τις κοινότητες.

-Τα δύο τελευταία χρόνια, πάνω από 2 στους 5 τουρίστες έκαναν τις αγορές τους από τοπικές κοινότητες και μειονοτικές ομάδες, ενώ το 46% επισκέφτηκε τοπικούς πολιτιστικούς ή ιστορικούς χώρους.

-Σχεδόν τα 2 /3 των τουριστών θα επέλεγαν ταξίδια που υποστηρίζουν τους τοπικούς πολιτισμούς και τις τοπικές κοινότητες, ακόμα κι αν αυτά κόστιζαν περισσότερο.

Κείμενο: Σοφία Κοντογιάννη

πηγή