Έρευνα TripAdvisor – Ipsos | Πιο ακριβά ταξίδια, οργανωμένα τουρ και νέες εμπειρίες θέλουν οι ταξιδιώτες το 2022 και μετά

Περισσότερα ταξίδια έναντι του 2019 σχεδιάζουν το 2022 οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Σιγκαπούρη, την Ιαπωνία και την Αυστραλία, σύμφωνα με έρευνα της Ipsos MORI, σε συνεργασία με το Tripadvisor.

Η έρευνα έλαβε υπόψη δεδομένα στο Tripadvisor, όπως η μέση διάρκεια των ταξιδιών, που έχουν προγραμματιστεί για το 2022 και το ποσό που θέλουν να ξοδέψουν οι ταξιδιώτες, σύμφωνα με αναζητήσεις που έκαναν ενεργά στην πλατφόρμα του Tripadvisor πριν από το τέλος του έτους. Επίσης η Ipsos MORI διενήργησε έρευνες σε αυτές τις πέντε μεγάλες αγορές για να διαπιστώσει τις συμπεριφορές και τις προθέσεις των ταξιδιωτών για το 2022 αλλά και για τα επόμενα χρόνια.

Η έρευνα «Travel in 2022 – A Look Ahead»δείχνει επίσης  υψηλή ζήτηση για νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες, καθώς και πρόθεση για περισσότερες δαπάνες στα ταξίδια φέτος έναντι του 2019 από τους πολίτες αυτών των πέντε αγορών.

Επίσης οι ταξιδιώτες υπογραμμίζουν ότι τους ενδιαφέρει ιδιαίτερα η υγειονομική εικόνα των επιχειρήσεων και των προορισμών, επομένως είναι καθοριστική η εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την προσέλκυση επισκεπτών.

Ποιοι θα είναι οι κερδισμένοι;

Σύμφωνα με την έρευνα, καθώς οι ταξιδιώτες δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα, κερδισμένοι θα είναι οι πάροχοι πολιτιστικής εμπειρίας (περιηγήσεις και αξιοθέατα), οι τουριστικές επιχειρήσεις που εξυπηρετούν το εγχώριο κοινό και οι εταιρείες που τηρούν τα πρότυπα ασφαλείας.

Παρά τις νέες παραλλαγές του COVID-19, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να θέλουν να ταξιδεύουν και να εξερευνούν. Αυτό είναι εμφανές στα δεδομένα αναζήτησής μας από μήνα σε μήνα, τα οποία δείχνουν μια σταθερή, υγιή αύξηση στις αναζητήσεις μετά τις περυσινές διακοπές, δήλωσε η Kanika Soni, Chief Commercial Officer του Tripadvisor. Η ίδια πρόσθεσε ότι οι ταξιδιώτες προσαρμόζονται γρήγορα στις τοπικές συνθήκες δημόσιας υγείας, με την καθαριότητα και την ασφάλεια να παραμένουν σημαντικοί παράγοντες στον προγραμματισμό τους.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η έρευνα συνεχίζει να δείχνει ότι η πανδημία παραμένει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των καταναλωτών στις 5 χώρες. Τα καλά νέα είναι ότι οι προαναφερόμενες ταξιδιωτικές προθέσεις για το 2022 σε σύγκριση με το 2019 και η ανάλυση της προγραμματισμένης μέσης δαπάνης ταξιδιού δείχνουν προοπτικές για μια ισχυρή χρονιά φέτος και τα επόμενα χρόνια για τον στον κλάδο της φιλοξενίας.

Τα βασικά ευρήματα από τη μελέτη περιλαμβάνουν:

  • Τα προγραμματισμένα ταξίδια το 2022 ξεπερνούν τα ταξίδια που έγιναν το 2019
  • Στις πέντε βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο που ερευνήθηκαν, εκείνες που είναι πιθανό να ταξιδέψουν για λόγους αναψυχής το 2022 ξεπερνούν τα αναφερόμενα πριν από την πανδημία επίπεδα ταξιδιών.
  • Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 78% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει για αναψυχή το 2022, σε σύγκριση με το 72% όσων είπαν ότι ταξίδεψαν για αναψυχή το 2019.
  • Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η πρόθεση ταξιδιών αναψυχής το 2022 αυξήθηκε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019, με το 71% να λέει ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει για αναψυχή το 2022.
  • Η Σιγκαπούρη πρωτοστατεί στην αισιοδοξία για τα ταξίδια, με το 82% να αναφέρει ότι είναι πιθανό να κάνει διακοπές το 2022, αύξηση 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019.
  • Η Αυστραλία (72%) και η Ιαπωνία (51%) έχουν παρόμοια τάση, με το ποσοστό όσων σχεδιάζουν ένα ταξίδι αναψυχής το 2022 να αυξάνεται  κατά 7 και 5 ποσοστιαίες μονάδες έναντι του 2019.
  • Η μέση δαπάνη ανά ταξίδι για το 2022 υπερβαίνει αυτή του 2019, καθώς οι ταξιδιώτες δηλώνουν ότι θέλουν να βελτιώσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία
  • Σύμφωνα με δεδομένα συμπεριφοράς του ιστότοπου Tripadvisor, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναμένεται να ξοδέψουν 29% περισσότερο στο μέσο ταξίδι τους το 2022 από ό,τι το 2019.
  • Στην Αυστραλία, οι μέσες τιμές κρατήσεων αναμένεται να αυξηθούν κατά 16% το 2022 σε σύγκριση με το 2019.
  • Οι τιμές των κρατήσεων των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη αναμένεται επίσης να αυξηθούν κατά μέσο όρο κατά 7%.
  • Στην άλλη άκρη του φάσματος, ο μέσος Ιάπωνας ταξιδιώτης αναμένει να ξοδέψει 30% λιγότερα το 2022 σε σύγκριση με το 2019.
  • Στην Ιταλία, η μέση δαπάνη κρατήσεων αναμένεται να μειωθεί κατά 19%, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι Βρετανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν ελαφρώς λιγότερα για ταξίδια το 2022 από ό,τι το 2019 (-1%)

Ξεκούραση σε μεγάλο ταξίδι

Μεταβαίνοντας από τη συμπεριφορά στο συναίσθημα, πάνω από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών σε καθεμία από τις πέντε αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να ξεκουραστούν σε ένα μεγάλο ταξίδι. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, περίπου 3 στους 10 Αμερικανούς (29%) που ταξίδεψαν για αναψυχή το 2019 δήλωσαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να ξεκουραστούν σε ένα μεγάλο ταξίδι. Το 28% των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη και την Αυστραλία, το 27% των Ιαπώνων ταξιδιωτών και το 25% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν το ίδιο.

Τα ταξίδια εσωτερικού συνεχίζουν να πρωτοστατούν

Ενώ ένα σημαντικό ποσοστό καταναλωτών στις περισσότερες από τις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό για αναψυχή το 2022, το ταξίδι εντός της χώρας τους εξακολουθεί να είναι η πρώτη επιλογή.

Το 74% των ερωτηθέντων από τη Σιγκαπούρη σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εσωτερικό για αναψυχή, σε σύγκριση με το 53% που σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό. Το 73% των Βρετανών λέει ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει εντός της χώρας τους για αναψυχή σε σύγκριση με το 48% που σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό.
Στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία, το 68% των ερωτηθέντων σε κάθε αγορά δήλωσε ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει στο εσωτερικό το 2022, ενώ το 29% των Αμερικανών δήλωσε ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει στο εξωτερικό το 2022 σε σύγκριση με το 38% των Αυστραλών.
Στην Ιαπωνία, το 50% των Ιαπώνων ερωτηθέντων ανέφεραν ότι είναι πιθανό να ταξιδέψουν στη χώρα τους το 2022, σε σύγκριση με το 10% αυτών που είναι πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες το 2022 και μετά

Περισσότεροι από το ένα τρίτο έως σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες που ερωτήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες (41%), στο Ηνωμένο Βασίλειο (38%), στην Αυστραλία (46%), στην Ιαπωνία (34%) και στη Σιγκαπούρη (49%) δήλωσαν ότι ταξιδεύουν σε έναν προορισμό.

Φέτος και τα επόμενα χρόνια θα ήθελαν να ταξιδέψουν σε προορισμό που δεν έχουν πάει ποτέ στο παρελθόν.

Τα τρία τέταρτα (75%) των Αμερικανών δήλωσαν ότι είναι σημαντικό να «δουν νέα μέρη» στα μελλοντικά ταξιδιωτικά τους σχέδια, το 74% των Αυστραλών, το 73% των κατοίκων της Σιγκαπούρης, το 70% των Βρετανών και πάνω από το μισό (59%) στην Ιαπωνία είπε το ίδιο.

Οι ταξιδιώτες θέλουν να δουν νέα μέρη προσδοκώντας νέες εμπειρίες και μαθαίνοντας για την ιστορία και τον πολιτισμό.

Το 44% των ταξιδιωτών από την Σιγκαπούρης, το 38% των Αυστραλών και το ένα τρίτο (34%) των Αμερικανών και των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου αντίστοιχα δήλωσαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να επιλέξουν έναν προορισμό όπου μπορούν να βιώσουν «αυθεντικές τοπικές εμπειρίες». Το ένα τέταρτο (25%) των Ιαπώνων ταξιδιωτών είπε το ίδιο.
Τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Αυστραλία, το 30% των ταξιδιωτών είπε ότι είναι πιο σημαντικό τώρα ένα «πακέτο με δραστηριότητες» στα ταξίδια των διακοπών τους. Στο Ηνωμένο Βασίλειο ανάλογη επιθυμία έχει το 28%.

2 στους 10 θέλουν οργανωμένα τουρ

Περίπου 2 στους 10 ταξιδιώτες σε καθεμία από τις πέντε αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι θέλουν περισσότερες πολιτιστικές δραστηριότητες υπό τη καθοδήγηση ειδικών. Εν ολίγοις, επιζητούν δραστηριότητες και περιηγήσεις στις οποίες επαγγελματίες ξεναγοί θα δώσουν τη δυνατότητα στον ταξιδιώτη να χαλαρώσει και να μάθει όσα μια περιοχή προσφέρει στα ταξίδια το 2022 ή μετά. Στην Ιαπωνία το ποσοστό αυτό ήταν 14%).

Η υγειονομική εικόνα βασικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού

Ο αριθμός των κρουσμάτων COVID-19, τα πρωτόκολλα ασφαλείας, οι περιορισμοί καραντίνας και η καθαριότητα αποτελούν βασικά κριτήρια στην επιλογή του προορισμού το 2022.

Το 85% των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη, σχεδόν τα τρία τέταρτα των Ιαπώνων (73%) και των Αυστραλών (74%) ταξιδιωτών, το 72% των Βρετανών και το 70% των Αμερικανών λένε ότι τα μέτρα καθαριότητας μιας επιχείρησης φιλοξενίας θα είναι σημαντικός παράγοντας στη λήψη της απόφασης για το ταξίδι, ακόμη και μετά τη μείωση των κρουσμάτων COVID-19 παγκοσμίως.

Περίπου 7 στους 10 ερωτηθέντες σε καθεμία από τις αγορές είπαν ότι οι προορισμοί που έχουν χαμηλό αριθμό κρουσμάτων COVID-19 είναι ελκυστικοί για ταξίδι.  Το ένα τρίτο των Βρετανών (32%) και των Αμερικανών (33%) που δεν θα ταξιδέψουν φέτος δήλωσαν ότι αποφάσισαν να μην το κάνουν λόγω της αβεβαιότητας σχετικά με πιθανούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Πάνω από τους μισούς (55%) των κατοίκων της Σιγκαπούρης το 47% των Αυστραλών και το ένα τέταρτο (25%) των Ιαπώνων ερωτηθέντων ανέφεραν τον ίδιο λόγο.

Στοιχεία της έρευνας

Τα δεδομένα που αναφέρονται σε αυτήν την έρευνα συγκεντρώθηκαν και αναλύθηκαν από δύο βασικές πηγές:

  • Έρευνα καταναλωτικού κλίματος που πραγματοποιήθηκε από την Ipsos MORI για λογαριασμό του Tripadvisor.
    Το Ipsos MORI πήρε συνεντεύξεις από ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα ποσόστωσης ενηλίκων ηλικίας 18-75 ετών (2.199 ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο, 2.191 στις ΗΠΑ και από 2.000 σε καθεμία από την Αυστραλία, την Ιαπωνία και τη Σιγκαπούρη), χρησιμοποιώντας μια διαδικτυακή προσέγγιση μεταξύ 1-6 Νοεμβρίου. 2021.
  • Δεδομένα συμπεριφοράς από την επισκεψιμότητα  στην πλατφόρμα του Tripadvisor, που συγκεντρώθηκαν στις 7 Δεκεμβρίου 2021, εξετάζοντας οκτώ βασικές αγορές: Αυστραλία, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες.

Πηγή

Προσθέστε το σχόλιό σας

Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν θα δημοσιευτεί. Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά *