Arival: Η Google και το Facebook πρέπει να βοηθήσουν τον τουρισμό

Πηγή φωτο: pixabay.com

Η Google και το Facebook θα πρέπει να μεταθέσουν τις διαφημίσεις σε μελλοντικό χρόνο,  για να βοηθήσουν τις τουριστικές εταιρείες περιηγήσεων, δραστηριοτήτων και αξιοθέατων, σύμφωνα με την Arival.

Οι δύο γίγαντες των διαδικτυακών διαφημίσεων, θα πρέπει να βοηθήσουν τον τουρισμό σε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης, εφαρμόζοντας πολιτικές πίστωσης και μεταφοράς των διαφημίσεων, ώστε να βοηθήσουν τη βιομηχανία να επιβιώσει και στη συνέχεια να ανακάμψει, δήλωσε ο Douglas Quinby, Διευθύνων Σύμβουλος της Arival.

Ο κ. Quinby δήλωσε ότι η ανακοίνωση στην οποία προέβη το Facebook στις 17 Μαρτίου, σχετικά με την βοήθεια ύψους 100 εκατ. δολ. στις μικρές επιχειρήσεις, ήταν ένα ευπρόσδεκτο αλλά μικρό πρώτο βήμα σε ένα μακρύ ταξίδι.

Παράλληλα, ο κ.  Quinby ανέφερε ότι τη Google και το Facebook έχουν γίνει εξαιρετικά σημαντικοί εταίροι στην ταξιδιωτική βιομηχανία παγκοσμίως, ενώ τα ρίσκα που έχει πάρει ο κλάδος, έχουν ωφελήσει αρκετά τόσο την Google, όσο και το Facebook , συνεπώς ήρθε η ώρα να αναλάβουν δράση μεταθέτοντας τους διαφημιστικούς λογαριασμούς αυτών των τουριστικών επιχειρήσεων.

Tι δείχνει έρευνα

Εξάλλου, σύμφωνα με νέα έρευνα της Arival, η αξία του κλάδου το 2019 υπολογίζεται σε 254 δισ. δολ., ενώ εκτιμά ότι υπάρχουν 1 εκατ. ταξιδιωτικοί πράκτορες και εταιρείες τουριστικών δραστηριοτήτων παγκοσμίως.

Τώρα, όλες αυτές οι εταιρείες βρίσκονται σε βαθιά κρίση. Σύμφωνα με έρευνα της Arival, η οποία πραγματοποιήθηκε μεταξύ 9-13 Μαρτίου σε περίπου 600 επιχειρήσεις τουριστικών δραστηριοτήτων, έδειξε ότι ο τρίτος μεγαλύτερος τομέας του ταξιδιού έχει καταστραφεί λόγω του κορωνοϊού:

  • Το 28% των ερωτηθέντων επιχειρηματιών κινδυνεύουν με πτώχευση εντός τριών μηνών
  • Το 46% κινδυνεύει να πτωχεύσει εάν το ταξίδι δεν αρχίσει να ανακάμπτει μέσα σε έξι μήνες
  • Το 37% των συνολικών κρατήσεων για το 2020 έχουν ακυρωθεί
  • Το 73% αναφέρει μείωση των κρατήσεων του 2020 έναντι του 2019
  • Η μέση μείωση είναι 52%

Τα ανωτέρω ποσοστά  δείχνουν μια τραυματισμένη βιομηχανία , γεγονός που θα επιδεινωθεί, δήλωσε ο κ.Quinby.

Ο τομέας των εκδρομών, τουριστικών δραστηριοτήτων και αξιοθέατων αποτελείται κυρίως από μικρές επιχειρήσεις και εταιρείες μερικής απασχόλησης, εκ των οποίων οι περισσότερες έχουν ξεκινήσει τα τελευταία πέντε χρόνια. Η έρευνα της Arival δίνει την εξής εικόνα:

  • Το 86% των εταιρειών το 2019,  κατέγραψε ακαθάριστες πωλήσεις λιγότερες από 250.000 δολάρια.
  • Το 50% των ταξιδιωτικών πρακτόρων και το 45% των εταιρειών τουριστικών δραστηριοτήτων, έκαναν έναρξη μεταξύ 2015 και 2019.
  • Συγκριτικά, η Google και το Facebook είναι δύο από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο, έχοντας έσοδα από διαφημίσεις ύψους 204 δισ. δολαρίων το 2019.

Τώρα είναι η στιγμή για τους μεγάλους να βοηθήσουν τους μικρούς.  Η Arival καλεί την Google και το Facebook να πιστώσουν τους λογαριασμούς όλων των εταιρειών τουριστικών δραστηριοτήτων και των μεταπωλητών για δαπάνες διαφήμισης που πραγματοποιήθηκαν από 15 Ιανουαρίου έως 15 Μαρτίου 2020, επεσήμανε ο Quinby και συμπλήρωσε ότι αυτό θα ήταν ένα πολύ αναγκαίο βήμα για τις μικρές εταιρείες, ώστε να μπορέσουν να σταθούν στα πόδια τους έως ότου αποκατασταθεί η ταξιδιωτική ζήτηση.

Η Arival καλεί τους φορείς εκμετάλλευσης, τους διανομείς, τις εταιρείες τεχνολογίας και όλα τα άτομα που εργάζονται σε περιηγήσεις, δραστηριότητες, αξιοθέατα και εμπειρίες να υπογράψουν τη σχετική αναφορά, την οποία στη συνέχεια η Arival θα παρουσιάσει στους εκπροσώπους της Google και του Facebook.

Τέλος, η Arival μέσω του Arival Online, προσφέρει δωρεάν,  καθ’ όλη τη διάρκεια του Απριλίου, μια σειρά ζωντανών εκδηλώσεων για να βοηθήσει tour operators και εταιρείες τουριστικών δραστηριοτήτων να προετοιμάσουν την επιχείρησή τους για το μέλλον. Το Arival Online περιλαμβάνει συνεντεύξεις με ηγέτες της βιομηχανίας, ενημερωτικά εργαστήρια και παρουσιάσεις θεμάτων που βοηθούν τους φορείς να επικοινωνούν, να μαθαίνουν και να μεγαλώνουν.

Πηγή