Ξενοδοχεία: Οι ονομασίες των δωματίων μπορούν να προσελκύουν ή να διώχνουν επισκέπτες!

Πηγή φωτό: Pixabay

Οι «έξυπνες» ονομασίες δωματίων στους καταλόγους κράτησης των ξενοδοχείων αποφέρουν μεγαλύτερα έσοδα, επισημαίνουν ειδικοί από το χώρο της διαχείρισης εσόδων, οι οποίοι ενθαρρύνουν τους διευθυντές ξενοδοχείων να αποφεύγουν τα κλασικά ονόματα «απλό» ή «βασικό».

Όπως εξηγούν οι ειδικοί, όταν ένα δωμάτιο ξενοδοχείου αναφέρεται ως απλό ή βασικό, στέλνει το μήνυμα στους ταξιδιώτες ότι δεν έχει καμία αξία, ακόμη κι αν έχει στην πραγματικότητα, και έτσι τα ξενοδοχεία μειώνουν από μόνα τους την ανταγωνιστικότητά τους.

Ο τρόπος που αναφέρονται τα δωμάτια στον κατάλογο κράτησης είναι σημαντικός κατά τη διαδικασία κράτησης, γι’ αυτό χρειάζεται να αλλάξει ο τρόπος που ονοματίζονται ή κατηγοριοποιούνται, ανεβάζοντας την ελκυστικότητά τους αλλά και τις αποδόσεις τους.

Οι ειδικοί δίνουν ιδιαίτερα έμφαση στο γεγονός ότι οι διευθυντές ξενοδοχείων σπάνια δίνουν προσοχή σε αυτό το στοιχείο. Κι όμως, οι παραδοσιακοί όροι «standard», «double», «single», «interior», «με θέα» ή «χωρίς θέα» είναι σε θέση να καθορίσουν την ανταγωνιστικότητα των καταλυμάτων.

Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες έχουν απαιτήσεις από την αρχή της εμπειρίας, δηλαδή από τη στιγμή που θα αποφασίσουν να κάνουν κράτηση, επομένως τα ξενοδοχεία πρέπει να αφηγούνται μια ιστορία.

Δεν είναι το ίδιο εύκολη η προσέλκυση πελατών σε ένα δωμάτιο που ονομάζεται «standard single» και σε ένα άλλο που ονομάζεται «Green Urban Junior», ή για την περίπτωση ξενοδοχείων στη Μεσόγειο τα δωμάτια με ονομασίες «Bay Room» ή «Mediterranean Room».

Έτσι, οι ειδικοί καταλήγουν ότι η ονομασία των δωματίων αποτελεί καθοριστικό εργαλείο για την αύξηση των εσόδων. Όπως τονίζουν, στους περισσότερους ανεπτυγμένους προορισμούς, περί τα μισά ξενοδοχεία έχουν ονομασίες δωματίων που αντί να φέρνουν περισσότερες κρατήσεις, έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, με ορισμένα ονόματα μάλιστα να διώχνουν επισκέπτες…

Πηγή