Hotels.com/ Τουρισμός: Ο νέος τύπος ταξιδιώτη-Τα ευρήματα της παγκόσμιας μελέτης «Generation Travel»
Πηγή φωτό: Pixabay

Μετά τη μόδα των σέλφι, οι σύγχρονοι ταξιδιώτες της γενιάς millennial θεωρούν πλέον σημαντικότερη στα ταξίδια τους την αυτοβελτίωση, δημιουργώντας ένα νέο αναδυόμενο είδος ταξιδιωτών με προτιμήσεις που ξεφεύγουν από την πεπατημένη.

Το 75% των αμερικανών ίδιας γενιάς, ταξιδεύουν προκειμένου να εμπλουτίσουν και να βελτιώσουν τον εαυτό τους και 7 στους 10 προτίθενται να πληρώσουν έως 50% περισσότερα για διακοπές που προσφέρουν συνθήκες αυτοβελτίωσης, λέγοντας όχι ακόμη και στις διακοπές παραλίας.

Αυτά αποκαλύπτει η ετήσια έρευνα ταξιδιωτικών τάσεων της Hotels.com, Generation Travel, που πραγματοποιήθηκε από την One Poll το Νοέμβριο του 2019 σε δείγμα 300 Αμερικανών.

Το 30% των Αμερικανών millennials προτιμά στα ταξίδια του 2020 να βελτιώσει τη πνευματική του υγεία, το 29% να κατακτήσει μια νέα δεξιότητα, το 24% να διατηρήσει τη φόρμα του και το 12% να ερωτευτεί. Tέσσερις στους 10 δήλωσαν οτι όταν επιστρέφουν από τις διακοπές, τείνουν να επιδεικνύουν τις νέες γνώσεις τους από άλλο πολιτισμό ή μια εμπειρία διακοπών τους (32%), παρά τις ρομαντικές στιγμές τους (26%).

Τα καταφύγια διαλογισμού, ησυχίας και ύπνου, η θεραπεία Onsen και η διαχείριση τους στρες βρίσκονται στις προτεραιότητές τους για τα ταξίδια του 2020.

Προτίθενται δε να αποφύγουν τη χρήση του διαδικτύου (36%), των social media (28%) και αλκοόλ (27%) στις αναζητήσεις τους αυτές.

Κορυφαίοι προορισμοί για ταξίδα αυτοβελτίωσης είναι οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, το Ην. Βασίλειο, η Γαλλία και η Ταϋλάνδη.

Οι millennials ενδιαφέρονται περισσότερο για διακοπές που στη βάση τους έχουν τη μάθηση, την ψυχική υγεία και την ευεξία (42%) σε σχέση με τους baby boomer (24%). Επίσης, το 31% των αποδράσεων του είδους αποτελούν πλέον το βασικό ταξίδι της χρονιάς, ενώ ένας στους 5 αναφέρει οτι κάνουν ταξίδια τελευταίας στιγμής όταν το χρειάζονται περισσότερο.

Για το 24% των ταξιδιωτών αυτών, η αναζήτηση αυτοβελτίωσης σημαίνει τη διατήρηση ή βελτίωση της πνευματικής τους υγείας, για το 32% την αυτοβελτίωση, για το 27% τη διατήρηση καλής υγείας και για το 23% την έμπνευση. Μόλις το 7% κάνουν τέτοια ταξίδια για να κομπάζουν για αυτά στα social media.

Το 37% προτιμά να έχει συντροφιά σε τέτοια ταξίδια τον/τη σύντροφο, το 20% την οικογένεια, το 20% φίλους και το 4% να ταξιδεύει μόνο.

Στο προσκήνιο αντισυμβατικές μορφές διακοπών και διαμονής

Η τάση των Millennials να αποκτούν νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες θα φέρει στο προσκήνιο αντισυμβατικές μορφές διακοπών και διαμονής. Παρότι ο χορός (33%), τα μαθήματα ξένων γλωσσών (31%), η φωτογράφιση (30%) και τα μαθήματα μαγειρικής (28%) συγκέντρωσαν τις περισσότερες προτιμήσεις, οι ταξιδιώτες αυτοί εξερευνούν επίσης ασυνήθιστους τρόπους αυτοβελτίωσης.

Εξερευνούν καταφύγια σεξουαλικής επίγνωσης (28%) και ανάγουν την ενυδάτωση σε άλλα επίπεδα αγκαλιάζοντας τις θεραπευτικές δυνάμεις του νερού με τη θεραπεία Onsen (16%) σε θερμές πηγές ή ιαματικά λουτρά για την αύξηση της ροής του αίματος, της κυκλοφορίας και του μεταβολισμού.

Άλλες δραστηριότητες στη φύση που προτιμώνται είναι το forest bathing (25%) που περιλαμβάνει δραστηριότητες στο δάσος, καθώς και η θεραπεία κραυγής (23%) και η θεραπεία δακρύων (18%).

Άλλοι προτιμούν καταφύγια για life-coaching (36%) ή χρωματοθεραπεία (22%) ως εργαλεία για την ανακάλυψη του εαυτού τους.

Το 18% αναζητά τροφή για την πνευματική υγεία σε διαμονή σε μοναστήρια ή καταφύγια σαμάνων, ή ακόμα και σε κάμπινγκ σε εκκλησίες (14%) ενώ το ένα τέταρτο των οπαδών της γυμναστικής θα επιθυμούσαν διαμονή σε surfing camp, συμμετοχή σε φεστιβάλ γυμναστικής ή διακοπές ορεβασίας στο βουνό.

Το 36% των ταξιδιωτών αυτών που έχουν κάνει τέτοιο ταξίδι ανέφεραν ότι βρήκαν εσωτερική γαλήνη και έμαθαν να χαλαρώνουν ενώ το 35% βελτίωσε μέσα από αυτά την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση του.

Πηγή