Πώς το Exports Manager κάνει τις εξαγωγές να μοιάζουν με παιχνίδι;

Από τον Πέτρο Κηπουρόπουλο

Η πρώτη online παγκόσμια πλατφόρμα εξαγωγών τροφίμων, ποτών και αγροτικών προϊόντων, μιλά ελληνικά και αλλάζει τα δεδομένα στην αγορά της

Η παραγωγή αγροτικών προϊόντων ανέκαθεν ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με τη διάθεσή τους: η ζήτηση εξ άλλου είναι εκείνη που σε μία αγορά καθορίζει και τους όρους της προσφοράς. Η κατάσταση της ελληνικής οικονομίας τα τελευταία χρόνια, η αλήθεια είναι πως δεν βοηθά ιδιαίτερα τους παραγωγούς οι οποίοι, αντί να εστιάσουν στην ουσία του επαγγέλματός τους, ήτοι την παραγωγή των προϊόντων τους, καλούνται να δώσουν βάση στη διάθεσή τους με όσο το δυνατόν ευνοϊκότερους όρους για τους ίδιους. Εδώ είναι λοιπόν που υπεισέρχεται το Exports Manager, μία πλατφόρμα που έρχεται να αλλάξει τους όρους του «παιχνιδιού», παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις, με τη βοήθεια της τεχνολογίας φυσικά.

Έχοντας ξεκινήσει από την Ελλάδα και με παρουσία σε Ηνωμένο Βασίλειο και Κύπρο, το Exports Manager αποτελεί μία παγκόσμια πλατφόρμα εξαγωγών. Στόχος του είναι η ψηφιακή διασύνδεση παραγωγών, αγοραστών και παρόχων υπηρεσιών, η δημιουργία μίας «ομπρέλας» υπό την οποία μπορεί να ολοκληρωθεί επιτυχώς μία εξαγωγή. Αξίζει να υπογραμμίσουμε πως το Exports Manager δεν αποσκοπεί να «γνωρίσει» απλώς παραγωγούς και αγοραστές αλλά να προσφέρει μία ολοκληρωμένη λύση single window με καθετί επιπρόσθετο (μεταφορικές υπηρεσίες, χρηματοδότηση, ασφάλιση πιστώσεων, τυποποίηση προϊόντων, πληρωμή κλπ).

2017.4.27-mesa-1

 

Τα μέλη του Exports Manager έχουν πρόσβαση σε μια σειρά από εργαλεία, με τα οποία θα είναι σε θέση να πουλήσουν τα προϊόντα τους σε διεθνείς αγοραστές, μία διαδικασία που end-to-end γίνεται μέσα από την πλατφόρμα. Η τελευταία κρατά ένα ποσοστό ύψους 2-3% για κάθε επιτυχημένο deal, όμως το βασικό είναι πως κάθε παραγωγός είναι σε θέση να δημιουργήσει το κατάστημά του και να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι τη ζήτηση χωρίς να πληρώσει το παραμικρό. Ο διεθνής χαρακτήρας του μάλιστα, επιτρέπει στα μέλη του την εύρεση παραγωγών και αγοραστών (μην ξεχνάτε πως δραστηριοποιούνται και τα δύο κοινά) από διαφορετικές χώρες –αυτό είναι άλλωστε το ζητούμενο. Έτσι, με μια πρώτη βόλτα στο Exports Manager, θα δείτε να προσφέρονται σταφύλια από την Ουκρανία, πορτοκάλια από την Ελλάδα και ρόδια από την Ιταλία, σε μία παγκόσμια, high tech εκδοχή… λαχαναγοράς!

C92CXSCXUAASSlc.jpg-large

 

Το Exports Manager είναι ένα αρκετά φιλόδοξο πρότζεκτ που όμως δείχνει να πατά σε γερές βάσεις. Συνεργάζεται ήδη με εταιρείες από όλο τον κόσμο, εγγυάται συναλλαγές με απόλυτη διαφάνεια (τις «υπογράφει» και μεγάλη εταιρεία από τον χώρο των ασφαλίσεων) ενώ πέραν των συμβουλευτικών υπηρεσιών που παρέχει σε εξαγωγείς και αγοραστές, ετοιμάζει ολόκληρη εξειδικευμένη ακαδημία με online σεμινάρια και workshops προκειμένου να βοηθήσει τα μέλη του να εκμεταλλευτούν τους διαθέσιμους πόρους και εργαλεία όσο το δυνατόν καλύτερα. Το σημαντικότερο, είναι πως μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον καταργεί τα σύνορα και τους φραγμούς σε προσφορά και ζήτηση αγροτικών προϊόντων, ποτών και τροφίμων. Βάλτε το στα υπ’ όψιν, κάτι μας λέει ότι θα μας απασχολήσει και πάλι σύντομα.

Πηγή