Το νέο προτεινόμενο και βραβευμένο Brand Λευκάδας

Το Επιμελητήριο Λευκάδας ολοκλήρωσε πρόσφατα ένα από τα πιο σημαντικά έργα που αφορούν την τουριστική ανάπτυξη και προβολή του τόπου μας – το νέο προτεινόμενο destination brand της Λευκάδας.

Μετά και την επίσημη παρουσίαση του έργου που πραγματοποιήθηκε στη Λευκάδα στις 11 Μαρτίου, το Επιμελητήριο Λευκάδας απέσπασε το αργυρό (silver) βραβείο στον ετήσιο θεσμό των Tourism Awards 2017 στη τελετή απονομής που έγινε στις 21 Μαρτίου στο ξενοδοχείο Αthenaeum Ιntercontinental, στην κατηγορία  “Strategy & Innovation” (Στρατηγική και Καινοτομία) και στην υποκατηγορία  “Destination Management / Destination Branding”, για την υποψηφιότητα που αφορά το έργο «ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ DESTINATION BRAND LEFKADALefkada Islands –  make it happen in 24”,

Nα σημειωθεί ότι αποτελεί  το πρώτο destination brand που έχει διακριθεί στην Ελλάδα.  Το βραβείο παρέλαβε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σωτήρης Σκιαδαρέσης και ο συνεργάτης Τουρισμού του Επιμελητηρίου Γιάννης Μιχαηλίδης.

Η διοίκηση του Επιμελητηρίου Λευκάδας ευχαριστεί θερμά

  • την ομάδα έργου που υλοποίησε το brand της Λευκάδας και συγκεκριμένα το συνεργάτη μας Γιάννη Μιχαηλίδη και το δημιουργικό γραφείο Κ2 design.
  • τους εκπρόσωπους των θεσμικών φορέων και την ομάδα εργασίας του Επιμελητηρίου που μετείχαν στα πρώτα στάδια υλοποίησης του έργου (διαβούλευση μελέτης ταυτότητας).
  • όλους όσους συνέβαλαν εθελοντικά σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια
  • την κριτική επιτροπή και το διοργανωτή των Tourism Awards, Boussias Communications, για αυτή τη σημαντική διάκριση
  • και κυρίως τους φορείς, τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και την επιχειρηματική κοινότητα για την αποδοχή και τα ευμενή σχόλια στο έργο που επιτελέσαμε

Μετά τα ευμενή σχόλια και την αποδοχή του νέου brand από την πλειονότητα των φορέων, τα τοπικά μέσα ενημέρωσης και την επιχειρηματική κοινότητα, θα προχωρήσουμε στις επόμενες ενέργειες  που αφορούν α) τη  σύσταση επιτροπής που θα απαρτίζεται από εκπρόσωπους θεσμικών φορέων και με αποκλειστικό σκοπό την προώθηση του νέου brand, και β) τη σταδιακή υλοποίηση ενός καινοτόμου σχεδίου δράσης  που θα ανακοινωθεί το συντομότερο δυνατόν.

Η ερμηνεία του νέου προτεινόμενου brand Λευκάδας 

Η ονομασία της Λευκάδας  τροποποιείται σε Lefkada Islands με στόχο να αναδείξει  τη συστάδα νήσων που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων  τον Σκορπιό, την Σπάρτη,  την Μαδουρή, το  Μεγανήσι, τον Κάλαμο και τον Καστό.

Το σλόγκαν “make it happen in 24” 

Το «make it happen» είναι μια πολύ διαδεδομένη έκφραση-moto διεθνώς και με ευρεία χρήση στο διεθνή ταξιδιωτικό χώρο. Και είναι ακριβώς αυτό που θα συναντήσει κάθε επισκέπτης της Λευκάδας: οι εικόνες και τα συναισθήματα που μεταφέρουν τα μεγαλειώδη θαλασσινά τοπία στα νησιά της Λευκάδας – οι φημισμένες παραλίες, η μοναδική ακτογραμμή και το θαλάσσιο ψηφιδωτό των νησιών –  που εμπνέουν, παροτρύνουν, συγκινούν και μεταμορφώνουν τον τρόπο που αισθάνεται κάθε επισκέπτης.

To 24 εκφράζει τα καταγεγραμμένα νησιά και νησίδες, ενώ επιπρόσθετα επιδιώκει να μεταφέρει στο επόμενο στάδιο της επικοινωνιακής καμπάνιας το συγκριτικό πλεονέκτημα της οδικής πρόσβασης αφού ο χρόνος που χρειάζεται ένα αυτοκίνητο να διασχίσει τη γέφυρα (βάση μήκους γέφυρας και επιτρεπόμενης ταχύτητας) είναι 24 δευτερόλεπτα.

Η εικαστική αποτύπωση επικεντρώνεται στην απλότητα και την ευκρίνεια εστιάζοντας το εικαστικό πάνω στην ονομασία.  Οι χρωματικές επιλογές δεν θα μπορούσαν να είναι άλλες από το τυρκουάζ και το λευκό. Το τυρκουάζ είναι το χαρακτηριστικό γνώρισμα των ακτών των Ιονίων νήσων και η Λευκάδα το αντιπροσωπεύει επάξια με τις συνεχείς και εντυπωσιακές παγκόσμιες διακρίσεις και κατατάξεις που αφορούν τους Εγκρεμνούς και το Πόρτο Κατσίκι. Το δε λευκό αποτελεί και την προέλευση της ονομασίας Λευκάδα.

Για το Δ.Σ. ο Πρόεδρος
Σωτήρης Σκιαδαρέσης