Zoottle: Η βραβευμένη ελληνική Start up που βοηθάει τα ξενοδοχεία να αυξήσουν τις κρατήσεις τους

Μπορεί να αυξήσει τις κρατήσεις μιας ξενοδοχειακής μονάδας έως και 80%, τα θετικά σχόλια στο Trip Advisor έως και 40%, και ήδη το χρησιμοποιούν 160 ξενοδοχεία, boutique hotels και μεγάλες αλυσίδες, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πρόκειται για το Zoottle, το προϊόν μιας start-up που από το κέντρο της Αθήνας έχει σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που οι ξενοδόχοι επικοινωνούν με τους πελάτες τους, αυξάνοντας παράλληλα τις κρατήσεις για τους πρώτους και την ικανοποίηση για τους δεύτερους.

Η ιδέα του Zoottle όπως κάθε πετυχημένη επιχειρηματική ιδέα γεννήθηκε από την ανάγκη. Πόσες φορές δεν σας έχει τύχει να αναζητήσετε το WiFi σε έναν δημόσιο χώρο, μπαρ, καφετέρια, εστιατόριο, πολυκατάστημα, να αναζητάτε επίμονα κάποιον να σας βοηθήσει ή μία ταμπέλα όπου να αναγράφονται τα στοιχεία του WiFi και να προσπαθείτε μία, δύο φορές μέχρι να πληκτρολογήσετε σωστά τους κωδικούς;

Το Zoottle, λοιπόν, λύνει αρχικά αυτό το πρόβλημα: σας δίνει αυτόματη πρόσβαση στο wifi ενός χώρου γρήγορα και απλά, κάνοντας μόνο login με το e-mail σας ή το account του facebook.

Λύνοντας αυτό το πρόβλημα οι ιδρυτές της Zoottle ανακάλυψαν ότι μπορούν να δώσουν προστιθέμενη αξία στην υπηρεσία της δωρεάν χρήσης wifi, μετατρέποντας αυτό το πρώτο login για τη χρήση του wifi σε αφορμή για περισσότερη και καλύτερη επικοινωνία. Στη συνέχεια η Zoottle εξειδικεύτηκε στις υπηρεσίες φιλοξενίας και έφτασε σήμερα να καθιερωθεί ως το απόλυτο εργαλείο για τις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες. Ανάμεσα στους πελάτες της Zoottle βρίσκονται το Athens Plaza, το Astir palace, τα Vita Hotels, και μέλη της αλυσίδας Best Western.

Με το Zoottle οι ξενοδοχειακές μονάδες μπορούν να πολλαπλασιάσουν έως και 10 φορές τη λίστα των e-mail των πελατών τους, να επικοινωνούν μαζί τους άμεσα κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο ξενοδοχείο, προωθώντας υπηρεσίες και προσφορές, και επιπλέον να γνωρίζουν σε πραγματικό χρόνο πόσο ικανοποιημένοι είναι οι φιλοξενούμενοί τους από τις παρεχόμενες υπηρεσίες, ώστε να φροντίζουν να φεύγουν όλοι ευχαριστημένοι.

Διαθέτοντας τα e-mail των πελατών τους και έχοντας τη συναίνεσή τους οι ξενοδοχειακές μονάδες μπορούν να επικοινωνούν μαζί τους καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου για νέα πακέτα, υπηρεσίες κλπ. Η εξειδικευμένη ομάδα του Zoottle προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες υποστήριξης επικοινωνίας με newsletters, facebook ads κ.α. που διασφαλίζουν ποιότητα στην επικοινωνία και τη μέγιστη δυνατή απόδοση του Zoottle.

Οι δυνατότητες του Zoοttle σταματούν πραγματικά εκεί που σταματά η φαντασία των χρηστών του. Για παράδειγμα, ένας μάνατζερ ξενοδοχείου στη Σαντορίνη χρησιμοποίησε τις πληροφορίες που του παρείχε το Zoottle για να διαχειριστεί την κρίση και την αναστάτωση που προκάλεσαν τα capital controls το καλοκαίρι του 2015.

Έκανε κάτι απλό και έξυπνο, που είχε εξαιρετικά αποτελέσματα. Με τη βοήθεια του Zoottle, είχε καταφέρει να συγκεντρώσει το 95% των e-mails των πελατών του. Τα χρησιμοποίησε και έστειλε ένα e-mail όπου περιέγραφε τι ισχύει σχετικά με τα capital controls και πώς θα επηρεάσουν τους ξένους επισκέπτες στην Ελλάδα, ενημερώνοντάς τους έτσι έγκαιρα και μειώνοντας την ανησυχία τους.

Σήμερα οι Νάσος Αναλογίδης , Χρήστος Περάκης και Νεκτάριος Συλλιγαρδάκης, ιδρυτές της start-up, δεν μετανιώνουν ούτε στιγμή που άφησαν τις προηγούμενες πετυχημένες δουλειές τους γιατί πίστεψαν στην ιδέα του Zoottle και αποφάσισαν να την υλοποιήσουν. Είναι αφοσιωμένοι στην ανάπτυξη των υπηρεσιών της Zoottle και στην επέκταση των δραστηριοτήτων τους στην Αμερική, όπου η εταιρία έχει κάνει ήδη τα πρώτα της βήματα με δικό της γραφείο. Εκεί η Zoottle κέρδισε το πρώτο βραβείο στο διαγωνισμό της έκθεσης The Hotel Experience στην Νέα Υόρκη για νέα καινοτόμα προϊόντα.

Με μότο “γνωρίστε τους πελάτες σας, συνδεθείτε μαζί τους, κάντε τους να επιστρέψουν” η ομάδα της Zoottle θα βρίσκεται αυτές τις μέρες στη HORECA Hall 3 – περίπτερο C38. Εκεί θα δοθεί και το βραβείο Guest Satisfaction Award στο ξενοδοχείο που ανάμεσα σε άλλα 160 συγκέντρωσε την μεγαλύτερη βαθμολογία από τους επισκέπτες του στο satisfaction survey, της Zoottle.

Επίσης, κατά τη διάρκεια της HORECA θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά ένα καινοτόμο σύστημα που θα αναγνωρίζει τους πελάτες που έχουν ήδη επισκεφτεί το ξενοδοχείο και θα τους δίνει αυτόματα μια loyalty προσφορά με σκοπό να ολοκληρώνουν την κράτηση τους στο website του ξενοδοχείου αυξάνοντας έτσι τις άμεσες κρατήσεις.
Πηγή