Πεζοπορικοί περίπατοι στη Λευκάδα – Μέρος 7ο

Συνεχίζουμε την πεζοπορική μας εξόρμηση στη Λευκάδα, με το βιβλίο της Lida Out Lefkada on Foot.

Καρυά – Άγιος Κωνσταντίνος – Ρεκατσινάτα – Καρυά
2 ώρες, 5.1 χλμ

Ξεκινάτε από την πλατεία στην Καρυά (REK1). Αν έχετε την πλάτη σας γυρισμένη στην πλατεία, πηγαίνετε αριστερά με κατεύθυνση το καμπαναριό. Προχωράτε ευθεία, αριστερά από το καμπαναριό. Ο δρόμος κάνει μια δεξιά στροφή κι εσείς προσπερνάτε αριστερά την εκκλησία και δεξιά το σχολείο. Συνεχίζετε ευθεία στην ανηφόρα ώσπου ο δρόμος, μετά από 3 λεπτά κάνει μια απότομη στροφή δεξιά, μπροστά από ένα κίτρινο σπίτι με 4 στρογγυλά φωτιστικά. Εδώ παίρνετε το στενό δρομάκι στα αριστερά και αμέσως μετά δεξιά.
Φτάνετε σε ένα σταυροδρόμι και βλέπετε στα δεξιά σας μια εκκλησία με το καμπαναριό της. Πηγαίνετε ευθεία στην ανηφόρα δίπλα από τα κυπαρίσσια, ο δρόμος γίνεται τσιμεντένιος και ακολούθως σε μια κλειστή στροφή αριστερά συνεχίζει σαν μονοπάτι στην ανηφόρα. Ύστερα από 2 λεπτά θα συναντήσετε έναν πλατύτερο τσιμεντένιο δρόμο όπου θα στρίψετε δεξιά. Προσπερνάτε ένα παλιό μισοκαμένο σπίτι στα αριστερά σας κι ένα καινούριο στα δεξιά σας. Μετά από 2 λεπτά ο δρόμος κάνει μια διχάλα, εσείς παίρνετε τον αριστερό δρόμο, μπροστά από ένα μεγάλο βράχο με μια σπηλιά.

Ακολουθήστε αυτόν τον ανηφορικό τσιμεντένιο δρόμο. Μετά από 10 λεπτά περνάτε την εκκλησία του Αγίου Ανδρέα (REK2) και 5 λεπτά αργότερα φτάνετε σε ένα εικόνισμα στο εγκαταλελειμμένο χωριό Ρεκατσινάτα (REK3). Στην επιστροφή σας θα περάσετε μέσα από το χωριό, αλλά τώρα το αφήνετε στα δεξιά σας.