Οι Millennial και οι Gen Z στο στόχαστρο των επαγγελματιών του τουρισμού το 2020

Στο στόχαστρο των επαγγελματιών του τουρισμού θα βρεθούν οι ταξιδιώτες Millennial και Gen Z το επόμενο 12μηνο σύμφωνα, με έρευνα της εταιρίας Δημοσίων Σχέσεων The Lucre Group, που παρουσιάστηκε στην έκθεση WTM.

H έρευνα η οποία βασίστηκε σε δείγμα 250 ατόμων αποκαλύπτει ότι πάνω από το 86% των επαγγελματιών του τουρισμού αναγνωρίζουν τις ηλικιακές αυτές ομάδες ως προτεραιότητα στις ενέργειες μάρκετινγκ που θα αναλάβουν.

Τα κανάλια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (πάνω από το 70%) θα είναι η πρώτη πλατφόρμα μέσω της οποίας θα γίνουν προσεγγίσεις των ταξιδιωτών αυτών, και ακολουθούν η ψηφιακή διαφήμιση (68%) και οι δημόσιες σχέσεις (63%).

Η έρευνα επιβεβαίωσε επίσης ότι η μεγαλύτερη τάση και το 2020 θα είναι ο αειφόρος και πράσινος τουρισμός με το 80% των ερωτηθέντων να αναφέρουν ότι τα αγαθά και οι υπηρεσίες που προέρχονται από αειφόρες πηγές θα αποτελέσουν προτεραιότητα.

Το 76% τόνισε ότι, σε αυτή την κατεύθυνση, προτεραιότητα θα είναι η μείωση της χρήσης πλαστικού.

Οι επαγγελματίες προβλέπουν ότι το 2020 οι ταξιδιώτες θα προτιμούν τις φιλικές στο περιβάλλον μορφές τουρισμού, και θα αναζητούν πιο αυθεντικές και ξεχωριστές εμπειρίες.

Λόγω της παρατεταμένης πολιτικής και οικονομικής αστάθειας λόγω Brexit και της πιθανότητας παγκόσμιας επιβράδυνσης, οι διακοπές εσωτερικού αναμένεται να ανθίσουν ιδιαίτερα εκείνες που θέτουν στο επίκεντρο την ευεξία.

Πάνω από το 60% δήλωσε ότι λαμβάνει μέτρα για την αναβάθμιση των προϊόντων τους στο Ην. Βασίλειο, τόσο σε όγκο όσο και σε στόχευση στην ευεξία, δηλαδή ταξίδια που περιλαμβάνουν περιπέτεια μέχρι την αυτοβελτίωση.

 

Πηγή

Προσθέστε το σχόλιό σας

Η ηλεκτρονική σας διεύθυνση δεν θα δημοσιευτεί. Τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά *