«Πλανήτης ή Πλαστικό»: Η επιλογή είναι δική μας

12 καλλιτέχνες από τις χώρες με τη μεγαλύτερη ρύπανση εικονογραφούν το ημερολόγιο του National Geographic

Πριν έναν χρόνο, το National Geographic εγκαινίασε την καμπάνια «Planet or Plastic?» σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο σχετικά με το όλο και πιο καυτό θέμα της ρύπανσης του θαλάσσιου περιβάλλοντος με πλαστικό. Φέτος, προσκάλεσε 12 νεαρούς καλλιτέχνες -ή «ακτιβιστές»- από χώρες με τη μεγαλύτερη ρύπανση πλαστικού να δημιουργήσουν έργα στο πλαίσιο της προώθησης της καμπάνιας.

Οι 12 αφίσες που δημιούργησαν συνθέτουν ένα Ημερολόγιο 2019, με στόχο να διαδώσουν το μήνυμα και να συντελέσουν στη μείωση των πλαστικών απορριμμάτων.

Η πρωτοβουλία είναι η αντίδραση του National Geographic στα ανησυχητικά στοιχεία, σύμφωνα με το οποία κάθε χρόνο πετάμε 9 εκατομμύρια τόνους πλαστικό, ενώ 5 τρισεκατομμύρια κομμάτια πλαστικού βρίσκονται ήδη στους ωκεανούς μας.

Κάθε ένα από τα έργα των καλλιτεχνών έχει ως πηγή έμπνευσης τα περιβαλλοντικά προβλήματα και προβλήματα υγείας που προκύπτουν από τα απορρίμματα πλαστικού στη χώρα του καθενός.

Στον ιστότοπο του National Geographic υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για την καμπάνια και δίνεται η δυνατότητα για downloading του ημερολογίου. Επίσης, υπάρχουν βίντεο με περισσότερες λεπτομέρειες των έργων, τη δημιουργία τους βήμα-βήμα καθώς και δηλώσεις των δημιουργών.

Κεντρική εικόνα: National Geographic / © Ruwangi Amarasinghe (sri lanka)

Πηγή