WTM 2018: Σε άνθηση ο τουρισμός ευεξίας – πρόβλεψη για ετήσια ανάπτυξη 7,5%

Ο τουρισμός ευεξίας θα συνεχίσει να αναπτύσσεται με ταχύτερους ρυθμούς από τον τουριστικό κλάδο συνολικά τα επόμενα χρόνια, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες θα επιζητούν υπηρεσίες, που βελτιώνουν την υγεία τους, σύμφωνα με έρευνα του Global Wellness Institute, που παρουσιάστηκε στην έκθεση WTM 2018 του Λονδίνου.

Ο τουρισμός ευεξίας, σύμφωνα με την έρευνα, θα αυξάνεται με μέσο ετήσιο ρυθμό 7,5% μέχρι το 2022, πολύ ταχύτερα από την ετήσια αύξηση του 6,4% που προβλέπεται για τον συνολικό παγκόσμιο τουρισμό.

Το Παγκόσμιο Ινστιτούτο Ευεξίας εκτιμά ότι οι τουρίστες ευεξίας δαπάνησαν 639,4 δισ. δολάρια το 2017 – ποσό που θα φτάσει τα 919 δισεκατομμύρια μέχρι το 2022, αντιπροσωπεύοντας το 18% της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς.

Ο αριθμός των ταξιδιών για τουρισμό ευεξίας θα αυξηθεί κατά 8,1% ετησίως, φθάνοντας τα 1,2 δισεκατομμύρια το 2022.

Η άνθηση του τουρισμού ευεξίας αποδίδεται στην αύξηση της παγκόσμιας μεσαίας τάξης, στην αυξανόμενη επιθυμία των καταναλωτών να υιοθετήσουν έναν τρόπο ζωής ευεξίας, στην αύξηση του ενδιαφέροντος για βιωματικά ταξίδια και στο γεγονός ότι πλέον οι αεροπορικές πτήσεις είναι οικονομικά προσιτές.

Η Ευρώπη παραμένει ο προορισμός με τον μεγαλύτερο αριθμό ταξιδιών ευεξίας (292 εκατομμύρια το 2017), ενώ η Βόρεια Αμερική οδηγεί τις δαπάνες για τουρισμό ευεξίας (241,7 δισ. δολάρια το 2017). Η Ασία, ωστόσο, καταγράφει αυξημένα έσοδα από τις δαπάνες για τουρισμό ευεξίας, λόγω των ισχυρών οικονομιών στις ασιατικές χώρες και τη διεύρυνση της μεσαίας τάξης.

Σύμφωνα με την έκθεση. το 2017, οι διεθνείς τουρίστες δαπάνησαν στα ταξίδια ευεξείας κατά μέσο όρο 1.528 δολάρια ανά ταξίδι, 53% περισσότερα από τον παραδοσιακό τουρίστα, Οι τουριστικές επιχειρήσεις αξίζει να εισαγάγουν υπηρεσίες ευεξίας στις υπηρεσίες τους, τονίζεται στην έκθεση, αναφέροντας τις περιπτώσεις αεροδρομίων  και αεροπορικών εταιρειών, που προσφέρουν θεραπείες σπα, μαθήματα ευεξίας και υγιεινές επιλογές φαγητού.

Εν τω μεταξύ, όπως υπογραμμίζεται, τα “υγιεινά ξενοδοχεία” είναι τώρα mainstream, με εξοπλισμό γυμναστικής, υγιεινά σνακ και συνεργασίες με μάρκες ευεξίας. Παρόμοια τάση παρατηρείται στον τομέα της κρουαζιέρας, που δίνεται έμφαση στις υπηρεσίες ευεξίας. Επίσης, προορισμοί ανά τον κόσμο προωθούν πραγματικά αυθεντικό τοπικό τουριστικό προϊόν, με πολλά χαρακτηριστικά ευεξίας.

Πηγή