Oscars 2018: Πώς θα έπρεπε να είναι οι αφίσες των ταινιών αν έλεγαν την αλήθεια

Από τον Δημήτρη Αθανασιάδη

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά οι δημιουργικές ομάδες των College Humor και The Shiznit τρολάρουν τα πόστερ των φιλμ που διεκδικούν ένα τουλάχιστον βραβείο Όσκαρ από την Aμερικανική Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών.

The Darkest Hour, © The Shiznit

Καυτηριάζοντας το κινηματογραφικό μάρκετινγκ του Χόλιγουντ και υπογραμμίζοντας τις αδυναμίες ή την υπεροχή των υποψηφίων ταινιών, οι τίτλοι αλλάζουν, οι γραμματοσειρές παραμένουν ίδιες και το χιούμορ εκδικείται την πραγματικότητα. Από την υποψηφιότητα του Logan στην κατηγορία Διασκευασμένο Σενάριο μέχρι τα φαβορί «H Μορφή του Νερού» του Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο, «Δουνκέρκη» του Κρίστοφερ Νόλαν και «Αόρατη Κλωστή» του Πολ Τόμας Άντερσον, το photoshop διασκευάζει τα πρωτότυπα δημιουργικά και διασκεδάζει τις εντυπώσεις.

Dunkirk, © College Humor

Και πάει κάπως έτσι…

Blade Runner 2049, © College Humor

Lady Bird, © College Humor

I, Tonya, © The Shiznit

Dunkirk, © The Shiznit

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, © The Shiznit

Get Out, © The Shiznit

The Shape Of Water, © The Shiznit

The Phantom Thread, © College Humor

Call Me By Your Name, © The Shiznit

Baby Driver, © College Humor

Coco, © College Humor

Logan, © College Humor

The Boss Baby, © College Humor

The Darkest Hour, © College Humor

The Greatest Showman, © College Humor

 

War for the Planet of the Apes, © College Humor

Star Wars: The Last Jedi, © College Humor

Πηγή